مهلت ارسال مقاله به سومین کنفرانس بین المللی گل محمدی تمدید شد

۲۶ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۳ کد : ۱۷۹۵۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۵۱۲

مجری طرح گیاهان دارویی و مشاور وزیر جهاد کشاورزی و دبیر علمی کنفرانس Rosa damascena 2021 گفت: مهلت ارسال مقاله به کنفرانس  Rosa damascena 2021، تا 26 آگوست 2021، 4 شهریور 1400 تمدید شد.

دکتر حسین زینلی گفت: در این کنفرانس علاوه بر موضوعات مرتبط با گل محمدی، سخنرانی ها و کارگاه های ویژه ای در حوزه های عمومی مرتبط با گیاهان دارویی و معطر نیز ارائه خواهد شد.

 دانشیار دانشگاه تهران و دبیر کمیته بین الملل کنفرانس نیز گفت: ارائه مقالات در این کنفرانس به زبان انگلیسی بوده و علاوه بر اساتید، صاحبنظران و علاقمندان داخل کشور، بیش از 20 سخنران و پژوهشگر از کشورهای خارجی در کنفرانس حضور خواهند داشت.

دکتر علیرضا سلامی افزود: این رویداد فرصت مغتنمی در خصوص انتقال دانش و تجربیات متخصصان، پژوهشگران و علاقمندان به این حوزه و به خصوص موجب ارتقاء صنعت و دانش در زمینه گل محمدی و فراورده های آن به عنوان یکی از محصولات بومی، تاریخی و استراتژیک کشور خواهد بود.

دکتر مریم اخباری، دبیر اجرایی کنفرانس نیز در مورد چگونگی برگزاری کنفرانس گفت: همچنانکه قبلا اطلاع رسانی شده، سومین کنفرانس بین المللی گل محمدی با عنوان: Rosa damascena 2021,  توسط پژوهشکده اسانس های طبیعی قمصر-دانشگاه کاشان، با حمایت شرکت ایران گلاب و برخی دانشگاه ها و دیگر مراکز علمی-تحقیقاتی و اجرایی کشور در 8 و9 سپتامبر 2021 , 17 و 18 شهریور 1400 برگزار خواهد شد.

وی افزود: طبق اعلام قبلی به دلیل محدودیت­های ناشی از کرونا این کنفرانس به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

علاقمندان می توانند جهت شرکت در کنفرانس یا ارائه مقالات خود به دبیرخانه این کنفرانس به نشانی: https://icrd.kashanu.ac.ir مراجعه نمایند.

کلید واژه ها: کنفرانس بین المللی کنفرانس گل محمدی دانشگاه کاشان


( ۱ )

نظر شما :