رونمایی از نشان کنفرانس، مجله علمی ترویجی گل محمدی و محصولات آرایشی بهداشتی فرموله شده در مراسم اختتامیه دومین کنفرانس بین المللی گل محمدی

۲۶ آبان ۱۳۹۸ | ۱۴:۴۹ کد : ۱۰۵۳۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۴۳۹

رئیس دانشگاه کاشان، از رونمایی نشان کنفرانس بین المللی گل محمدی، مجله علمی ترویجی گل محمدی و همچنین محصولات آرایشی بهداشتی فرموله شده توسط متخصصین پژوهشکده اسانسهای طبیعی دانشگاه کاشان خبر داد. در اختتامیه دومین کنفرانس بین المللی گل محمدی (Rosa damascena 2019) خبر داد.

دکتر عباس زراعت، با اشاره به این که پژوهشکده اسانسهای طبیعی در سالهای اخیر فعالیتهای ارزشمندی را در راستای رسالت و اهداف تعیین شده خود رقم زده است افزود: برگزاری موفق دو دوره کنفرانس بین المللی با حضور اساتید برجسته داخلی و خارجی از صنعت و دانشگاه، دریافت مجوز آزمایشگاه همکار سازمان ملی استاندارد، ایجاد دانش فنی و ساخت خط مدیریت پساب کارنجات تولید اسانس و عرقیات، فرمولاسیون چندین نوع محصول آرایشی بهداشتی بر پایه ترکیبات طبیعی و گل محمدی و دریافت مجوز چاپ مجله علمی ترویجی گل محمدی با همکاری اتحادیه انجمنهای علمی گیاهان دارویی، بخشی از فعالیتهای این پژوهشکده در دوسال اخیر بوده است که علاوه بر ثمرات مثبتی که داشته قطعا منشاء ایجاد دستاوردهای بزرگتر در آینده خواهد بود.  

وی خاطر نشان کرد: برگزاری دومین کنفرانس بین المللی گل محمدی، فرصتی استثنایی را برای بحث و تبادل نظر میان متخصصین بین المللی از صنعت و دانشگاه را فراهم آورده بود و با توجه به وجود اساتید شاخص در حوزه عطر و اسانس و کشت و صنعت گیاهان دارویی از اروپا، آسیا و آمریکا  موجبات ایجاد ارتباطات مفید بعدی را نیز با بسیاری از کشورها فراهم آورد.

دکتر زراعت ابراز امیدواری کرد متخصصان و سایر افراد مرتبط و علاقمند در ایران و منطقه کاشان، با شرکت فعال، همکاری و همدلی لازم موجبات بهره مندی هرچه بیشتر کشور و به ثمر نشستن زحمات دست اندرکاران در این گونه رویدادها را فراهم کنند.

رییس دانشگاه کاشان ابراز امیدواری کرد با توسعه این گونه فعالیتها در جامعه دانشگاهی، موجبات ایجاد ارتباط مثبت و سازنده با جامعه و صنعت، بیش از پیش فراهم شود.

کلید واژه ها: کنفرانس سمینارعلمی دانشگاه کاشان گل محمدی دومین کنفرانس بین المللی گل محمدی


( ۱ )

نظر شما :