ثبت نام کارگاههای آموزشی در کنفرانس بین المللی گل محمدی آغاز شد

۱۲ آبان ۱۳۹۸ | ۰۸:۴۲ کد : ۱۰۴۷۳ اخبار دانشگاه اخبار همایش ها و سمینارها
تعداد بازدید:۱۸۲۱

رئیس پژوهشکده اسانسهای طبیعی و دبیر اجرایی دومین کنفرانس بین المللی گل محمدی گفت: ثبت نام کارگاههای آموزشی در کنفرانس بین المللی گل محمدی آغاز شد.

دکتر مریم اخباری افزود: این کارگاهها در حوزه موضوعات مختلف مرتبط با گیاهان دارویی و معطر و به خصوص بازار، تجارت، کارآفرینی و آشنایی با فعالیتهای بین المللی در این حوزه با محوریت گل محمدی و با ارائه اساتید برجسته از ایران، انگلیس، فرانسه، ترکیه، ایتالیا و آمریکا برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به این که مهلت ارسال چکیده مقاله پایان پذیرفته عنوان کرد ثبت نام جهت حضور در کنفرانس و همچنین ثبت نام کارگاههای آموزشی ادامه دارد، افزود: دومین کنفرانس بین المللی گل محمدی با عنوان:  Rosa damascena 2019، به همراه کارگاههای آموزشی  از 22 تا 24 آبان 98 در پژوهشکده اسانسهای طبیعی دانشگاه کاشان در قمصر برگزار می شود.

دکتر اخباری خاطر نشان کرد: این کنفرانس با مشارکت دانشگاه کاشان و اتحادیه انجمنهای گیاهان دارویی ایران و با حمایت معنوی دانشگاههای هوپ لیورپول انگلیس، تهران، ارومیه، لرستان، کردستان و زنجان، برگزار می گردد.

دبیر اجرایی کنفرانس با اشاره به این که شرکت طبیب دارو علاوه بر حمایت مالی کنفرانس در برگزاری و حمایت علمی و معنوی آن نیز نقش جدی داشته است ابراز امیدواری کرد این همکاری الگویی مناسب برای  همکاریهای علمی و بین المللی ارزشمند میان صنعت و دانشگاه در سطح کشور باشد.

دکتر اخباری از متقاضیان خواست برای شرکت در کنفرانس و یا استفاده از کارگاههای آموزشی از طریق وبگاه کنفرانس به نشانی: icrd.kashanu.ac.ir اقدام نموده و یا با پژوهشکده اسانسهای طبیعی به شماره 031-55751990، داخلی 11، تماس حاصل نمایند.

کلید واژه ها: کنفرانس بین المللی کنفرانس گل محمدی گل محمدی دومین کنفرانس بین المللی گل محمدی


( ۲ )

نظر شما :